KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KONTRAHENTÓW
- Administratorem Państwa danych osobowych jest SalesMax Sp. o.o. z siedzibą przy ul. Twardej 18, 00-105 Warszawa, NIP 5241025263, REGON: 011239132. Z Administratorem można się kontaktować pod adresem siedziby lub e-mail: office@salesmax.com oraz tel. +48 22 100 32 00.
- Dane osobowe kontrahenta Administratora oraz jego personelu przetwarzane są w celu:
- zawarcia i wykonania umowy – podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność ich przetwarzania w celu zawarcia i wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- prowadzenia rachunkowości Administratora – podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność ich przetwarzania do wypełnienia obowiązku prawnego spoczywającego na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), wynikającego z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa, ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości i ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług,
- organizacji pracy oraz obiegu dokumentów – podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność ich przetwarzania do realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 f RODO),
- dochodzenia i obrony przed roszczeniami oraz w celach archiwalnych – podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność ich przetwarzania do realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 f RODO).
- Podanie danych jest warunkiem zawarcia umowy. Podanie danych jest dobrowolne, lecz ich niepodanie uniemożliwi zawarcie i realizację umowy.
- Dostęp do danych osobowych będą mieć:
- personel i współpracownicy Administratora,
- podmioty świadczące usługi na rzecz Administratora i w ramach jego polecenia (tj. usługi IT i wsparcia technicznego, usługi drukarskie, usługi archiwizacji, digitalizacji i niszczenia dokumentów, operatorzy pocztowi, instytucje bankowe i finansowe, zewnętrzni audytorzy, firmy doradcze i consultingowe, firmy windykacyjne, kancelarie prawne), które muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki,
- klienci i kontrahenci Administratora w zakresie danych służbowych,
- Dane osobowe będą przechowywane do upływu okresów wynikających z odpowiednich przepisów prawa, tj.:
- w zakresie niezbędnym do realizacji umowy – przez okres jej trwania,
- w zakresie danych rachunkowo-księgowych – do upływu okresu przedawnienia zobowiązań podatkowych związanych z dokumentacją rachunkową,
- w zakresie, w jakim dane osobowe przetwarzane są na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora, w szczególności w celu dochodzenia lub obrony przed roszczeniami wynikającymi z umowy lub przebiegu kontaktów służbowych – do czasu realizacji tego interesu, w szczególności upływu terminów przedawnienia, lub do czasu wniesienia skutecznego sprzeciwu.
- Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym poprzez profilowanie.
- Podmiotowi danych przysługuje prawo do:
- żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
- gdy podstawą przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Administratora – wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją,
- wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
KLAUZULA INFORMACYJNA DLA PRACOWNIKÓW KONTRAHENTA
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest SalesMax z siedzibą przy ul. Bajaderki 2A/17, 02-776 Warszawa, NIP 5241025263, REGON: 011239132. Z Administratorem można się kontaktować pod adresem siedziby lub e-mail: office@salesmax.com oraz tel. +48 22 100 32 00.
- Dane osobowe przetwarzane są na podstawie niezbędności ich przetwarzania do realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 f RODO) w celu:
- organizacji pracy, obiegu dokumentów, prowadzenia ewidencji korespondencji oraz rejestru umów,
- dochodzenia i obrony przed roszczeniami oraz w celach archiwalnych.
- Dostęp do danych osobowych będą mieć:
- personel i współpracownicy Administratora,
- podmioty świadczące usługi na rzecz Administratora (tj. usługi IT i wsparcia technicznego, usługi archiwizacji, digitalizacji i niszczenia dokumentów, usługi drukarskie, operatorzy pocztowi, zewnętrzni audytorzy, firmy doradcze i consultingowe, kancelarie prawne), które muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki,
- Dane osobowe będą przechowywane:
- w zakresie niezbędnym do realizacji umowy zawartej pomiędzy Administratorem a Państwa pracodawcą – przez okres jej trwania,
- do upływu okresów obowiązkowego przechowywania danych wynikających z odpowiednich przepisów prawa, w szczególności przepisów z zakresu rachunkowości,
- w zakresie, w jakim dane osobowe przetwarzane są na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora – do czasu realizacji tego interesu lub do czasu wniesienia skutecznego sprzeciwu.
- Podanie danych jest dobrowolne, lecz ich niepodanie uniemożliwi zawarcie i realizację umowy pomiędzy Administratorem a Państwa pracodawcą/zleceniodawcą.
- Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym poprzez profilowanie.
- Personelowi Kontrahenta przysługuje prawo do:
- żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
- gdy podstawą przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Administratora – wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją,
- wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
KLAUZULA INFORMACYJNA DO REALIZACJI PRAW OSÓB
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest SalesMax z siedzibą przy ul. Bajaderki 2A/17, 02-776 Warszawa, NIP 5241025263, REGON: 011239132. Z Administratorem można się kontaktować pod adresem siedziby lub e-mail: office@salesmax.com oraz tel. +48 22 100 32 00.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu rozpatrzenia Pani/Pana zgłoszenia dotyczącego danych osobowych.
- Podstawą prawną przetwarzania danych jest wykonanie obowiązku prawnego polegającego na konieczności rozpatrzenia Państwa zgłoszenia (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), a także realizacja zasady rozliczalności i obrona przez roszczeniami z tytułu zrealizowanego żądania na podstawie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
- Podanie danych jest konieczne do rozpatrzenia Pani/Pana zgłoszenia.
- Dostęp do Państwa danych będą mieć nasz personel i współpracownicy rozpatrujący zgłoszenie, a także firmy działające na polecenie Administratora i świadczące na jego rzecz usługi w obszarze IT, archiwizacji i niszczenia dokumentacji oraz obsługi korespondencji.
- Państwa dane będą przechowywane do upływu terminu przedawnienia roszczeń dotyczących realizacji praw osób wykonywanych na gruncie przepisów o ochronie danych osobowych.
- Państwa dane nie będą wykorzystywane do podejmowania zautomatyzowanych decyzji, w tym profilowania.
- Przysługuje Państwu prawo do:
- żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
- w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Administratora – wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją,
- wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych dotyczącej przetwarzania przez nas Państwa danych osobowych.